Historie

Začátek motocyklů značky Triumph

1880 – První přišla jízdní kola ..

Kořeny Triumph sahají až do roků 1800, kdy německý obchodník Siegfried Bettmann se usadil v Coventry. Zpočátku se podílel na prodeji šicích strojů. Bettmann byl ohromen vášní pro jízdní kola, která byla v ceké Viktoriánské Británii a rozhodl se vstoupit do tohoto odvětví. Zpočátku začal nakupovat kola od William Andrews a prodával pod značkou Triumph, jako jméno, které by bylo srozumitelné pro všechny evropské jazyky.

V roce 1887, dva roky poté, co začal své podnikání se k Bettmannovi připojil inženýr Mauritz Schulte, také z Norimberku. Oba se rozhodli, že budoucnost spočívá v jejich vlastní výrobě strojů a Schulte našel vhodný prostor v Coventry, kde začala výroba v roce 1889. Vzhledem k tomu, že nové století ovládli spalovací motory, Schulte považoval za další krok pro rozvoj Triumph Cykle Co.

Foto:Siegfried Bettmann, zakladatel Triumph motocykly


1900 – Pak přišly spalovací motory ..

V roce 1902 se objevil první motocykl od Triumph z Coventry. Bylo to v podstatě jízdní kolo s zesíleným rámem s 2.25kWmotorem značky Minerva. Přenos se uskutečnil pomocí řemene k zadnímu kolu řetězový. Řetězový pohon s pedály byl zachován. Schulte vybral belgický motor Minerva, který byl toho času na špici v Evropě. Na koci roku 1905 Schulte – ve spolupráci s Karlem Hathaway, sám nadaný návrhář a motocyklista – vyrobili zcela nový motor, model 3HP, jednoválec o obsahu 363cc, s výkonem 3PS při 1500 ot/min. dosahující rychlost 70km/h.

Schulte rozhodl zaměřit se na zlepšení a rozvoj jeho stroje zatímco ostatní výrobci se snažil pohybovat příliš rychle, Triumph pokračoval v stejné cestě vývoje.

Zdvihový objem vzrostl během roku – 1908, Triumph motor byl zvýšen na 476cc, výkon až 3.5PS a vybavené ‚proměnná kladka‘ řešit obtížné stoupání. Bylo to není snadný postup, ale, jak se jezdec musel zastavit, šroub řemenice nebo ven (s poměrem 4:1 nebo 6:1) a pak zkrátit nebo prodloužit na drivebelt (s použitím malých, oddělitelných segmentů) . Přesto, že může být vhodnější tlačí … Na Isle of Man TT v roce 1908 vyhrát pomohly zdůraznit Triumph spolehlivost a silniční zásluha, jak bylo řečeno v době, ‚Osm Triumph je spuštěna, a osm dojel …‘Fotografie:
Nahoře – První motocykl Triumph
Dole – 1908 Triumph řemene pohonu modelu


1910 je – Trust mezi hrůzu války ..

Triumph motocykly měl nyní samy o sobě hodnotné strojů a v roce 1910, nová záloha byla učiněna, aby na koni triumf ještě jednodušší – na ‚zdarma motoru‘ zařízení. V podstatě je malý, nožní mokré buben spojka to znamenalo, že motor by mohl být spuštěn s motorkou na svůj hlavní stánek, přes pedály, spíše než plácnutí buď začínají nebo pedaling zuřivě na 30 yardů, nebo tak. Jakmile se motor byl střelby spojka by mohla být odpojena, na kole, umístěných na svých kolech a na zadním náboji spojka pro vybrané dopředu.

V roce 1911 se přestěhoval TT závody na jejich současnou domů na 37,5 mil Mountain obvodů a přestože Triumfy dobré výkony, které bojovaly proti silným Indové. Nicméně, mnoho jiných záznamů, které byly stanoveny Triumph motocykly v roce 1911, včetně šest po sobě jdoucích dnů rekord pana AE Catt a 900 mil Pozemek na konci Johna O’Groats běžet, které pojišťovací makléř-Davies, Hart Ivan jel v 29 hodin 12 minut, při průměrné rychlosti 30 mph. Hart-Davies používali speciálně upravené motorce s obrovským palivová nádrž, ale vzhledem k téměř středověkých silnic a nedostatek odpružení, to byl docela výkon.

Do vypuknutí první světové války typu A, protože bylo známo, má 550cc motor slugging z 4bhp. Britská vláda podali objednávky s Triumph s cílem vybavit armádu odeslání jezdci na čelní straně.

V současné době legendární Triumph typ H byl lisovaný do provozu od konce roku 1914. Přestože se stále řemen pohonu (u prostota jeho zájmu), Type H měl řetěz poháněn základní jednotky, Sturmey-Archer tří-rychlostní převodovkou (s ručně změnit), multi-deska spojka a Kick-startér. Dále byl zřetelný nedostatek na pedály – první Triumph, aby tak učinili. Typ H ukázala zcela spolehlivé tváří v tvář bahně a utrpení, které existovaly k jeho jezdci v první světové války a získal přezdívku samo o sobě ‚je důvěryhodný‘. Schulte rozdělili společnost s Vítězství v roce 1919 poté, co nesouhlasila s Bettmann přání k diverzifikaci Triumph výrobních kapacit.Pictures: Fotografie:Nahoře – pan HE Catt, držitel šesti dnů Nahrávat KonsekutivníDole – ‚spolehlivý‘ Triumph propagační materiál


1920 je – Velká Bíteš Deprese ..

Rozhodování o diverzifikaci Triumph na výrobní základnu v počátcích’20s zakoupenou Triumf Hillman opuštěné auto závod v Coventry a začala produkovat 1,4 litru sedan. Vyrobeno pod názvem triumf Motor Co, tento nájezd od dvou kolech bylo dokázat, že případné uvolnění z Bettmann jeho impéria. . Na motocyklu vpředu, dva roky po skončení války v Evropě, Triumph odhalili další evoluční motocykl, typu SD. SD stál u ‚jaro Drive‘ jako jeho spojka nyní figurovalo tlumení otřesů v oblasti přenosu. Snad ještě důležitější je, že obejít bez pásu konečné pohon všech předchozích modelů – zadní kola byla poháněna nyní řetězce.S kapacitou 550cc Typ SD byla příliš velká na vstup do vyšších TT, a v roce 1921 Triumph praktických šest kol, a to se všemi-nový jednotný válec motory 500cc kapacity. Harry Ricardo, ze Ricardo & Co Ltd, jejichž hlavou válců a za barel, které se objevovaly čtyři nadzemní ventily stanovena na 90 stupňů na každou další, vodici provozována. Závod byl pohromou pro Triumph – pouze jedno kolo bylo doma, na 16. místě – ale pracoval činnost. V ‚Riccy‘ (jak se stalo známým) šel na sbírat mnoho světový rychlostní záznamy v době, včetně létání mil na 83,91 mph.

Ale i přes vysoký profil snažení dvacátých nebyl čas na velký triumf. Tváří v tvář celosvětové deprese, firma zapotřebí, aby generují výnosy, tak levný, základní kolo bylo vyvinuto. 20000 z boku ventilu 494cc Model P byly vyrobeny a to bylo levné – £ 42.17s.6d (Typ SD, porovnat, byl £ 83,00). Problémy s brzdami, big konce ložiska a spojka poznamenalo první dávce, glitches, které byly vyřešeny později Mark 2.K polovině desetiletí se Riccy byla přerušena a další nový motor, který byl vypracován v Horsman Victor, který byl zaveden v novém modelu, TT (nebo dva ventily, jak to bylo nazváno). Je vysídlených 498cc, s dvojitou nad hlavou ventilů (a válečkové ložisko rockers) a tří-rychlostní převodovkou. A ovládací klapku přišli montovat jako standard a zastavování bylo postaráno o pár bubnové brzdy. Dvě ventilů se stal oporou Vítězství v dosahu, a osvědčil velmi hodné design, zvláště v rukou road-jedeme motocyklisté. V roce 1927 Tommy Simister dojel třetí ve vyšších TT na jednu, a to i přes naprostý dvakrát …

Fotografie:Nahoře: 1924 Triumph RicardoDole: V 1926 Triumph roadshow


1930 je – Nové začátky a další konflikt ..

Zatímco Bettmann bylo učinit rozhodnutí, které by mohly vést k jeho zániku firmy, jiní, takový jako John Young SANGSTER, bylo studium lana kole průmyslu. Známý jako Jack, John byl syn Charles SANGSTER, který až do své smrti v roce 1934 byl v čele velké strojírenské firmy, Ltd Komponenty Komponenty Ltd vlastnictví Ariel, firma s dobrou pověstí, pro vybudování špičkové kvality motocykly. Podobně jako Triumph, Velké hospodářské krize bylo odvodnění Komponenty Ltd hotovosti a v roce 1932 společnost přehnutý, ale Jack, a to prostřednictvím své vlastní intuici, síťové schopnosti, soukromého majetku a aplikace Schulte-styl hodnot (racionalizace a koncentrace na méně modely) obrátil Ariel podnikání okolo.Triumf v mezičase byla zápasí s automobily zejména mimořádně obtížné, aby se zisk. Jízdní kola a motocykly, které byly dosud vyrobených v rámci cyklu Triumph Co hávu, se konaly za oběť. Pedálu kolo závodu šel jako první, v roce 1932 a pak o čtyři roky později koupil Jack SANGSTER motocykl divize. Paradoxní je, že Val Page, ex-Ariel člověka a mimořádně talentovaný návrhář motoru se stal triumf v roce 1932 a byla nastavena o navrhování zbrusu novou řadu jízdních kol, včetně celého hostitele různé kapacity OHV a boční-ventil singles (sdílené, že mnoho společných dílů) a 650cc OHV vertikální dvojče.

SANGSTER okamžitě instalovány dva stránky Ariel ex-kolegy v nové Triumph Engineering Co Ltd, Edward Turner se stal Díla ‚Manager a Bert Hopwood byla jmenována výtvarnice. 1937 se ukázal být za rok mezníky Triumph s zahájit řadu vylepšenou singles (známé jako Tigers), spolu s pozoruhodnou 498cc Speed Twin (T100). Tento model byl v době, kdy se stejný účinek jako na motocyklisty čtyři-válec Honda CB750 činil v roce 1969. Začalo to dobře, dobře běžel, byl hlášen nejvyšší rychlost nad 90 mph a jednoduše vše, co moderní motocykl by měl být.
Na tiskové běsnil, veřejný intrikoval a dalších výrobců byly inspirovány … a Triumph, kdyby podstatou motocyklu oni by být stavba pro příští třicet let.Fotografie:Nahoře: 1937 Triumph TigerDole: 1938 Speed Twin


1940 je – Bomby, jízdní kola a USA ..

Vypuknutí druhé světové války, položit jiný ráz na Triumph obchodní cíle, jako veškerá výroba byla zaměřena pro ozbrojené služby. V 343cc Model 3H stal Triumph je válečný oř, a byla přejmenována na 3HW pro doručování aplikací. A prototyp 350cc Twin – pro 3TW – byl na bloky a schválen jako standard služeb, na kole, když v noci z 14. listopadu 1940 na Triumph továrna byla kompletně zdemolovaný při bombardování v Coventry. Nebojácný, motorka byla výroba obnovena v dočasných zařízeních ve Warwicku, a zároveň zbrusu novou továrnu v New Haven (tak-zvané středu Anglie) byl postaven. Tento nový závod byl otevřen v roce 1942.T100 byl dojatý k americkému ploché dráze závodní komunitě, a osvědčil v soutěži opakovaně v pozdních’30s. Turner, snímání obchodní příležitost jednou podíval na pevném nepřátelských skončil na americkém trhu pro Triumph motocykly. Po celou dobu války Turner udržuje korespondenci s Bill Johnson, který byl zahájen prodej Triumfy od 1937, po Turner dorazila Triumph. V roce 1945, Turner setkala Johnson v první, co by se stalo každoroční návštěvu do Ameriky. Jejich přátelství blossomed, jako by Triumph jeho prodeje v USA a dveře byly otevřené pro každý další výrobce, aby se připojily k tlačit.

Poválečné řady na prodej se skládala ze tří modelů – Tiger 100 a Speed Twin, stejně jako tomu bylo šest let ‚dříve, ale s bonus teleskopická přední vidlice (a‘ odpružené ‚zadní náboj), plus menší‘ túry ‚349cc 3T. V roce 1946 Ir Ernie Manx Lyonu vyhrál Grand Prix na Tiger 100, bití řadu Nortons. Hopwood, ironicky dost, přestěhovala do Norton sám o rok později jako šéf Designer 1949 … viděl ve stejném kole tři linie-up, ale s Kromě toho je styling na reflektor a časoměrných přístrojů je oplocený a montuje v gondola – unikátní (a okamžitě rozpoznatelný), což v té době. Dva přírůstky jako desetiletí přitáhlo k úzké byly off road 500cc Trophy a velké porodila (649cc!) Thunderbird, postavený v odpovědi na americkou žádost o konstantní více síly.Fotografie:Nahoře – Triumph Priory Road závodu 15. listopadu 1940Uprostřed – Bill Johnson (vlevo) a Edward Turner (vpravo)Dole – Triumph Trophy 1949


1950’S – A legend se narodil ..

V 1950 bylo ukázat jako zlatá desetiletí pro Triumph, ale začala s firmou jsou rivalové prodaného do BSA by SANGSTER v roce 1951, aby nedocházelo k ochromující dědické daně (SANGSTER nakonec převzala předsednictví ve skupině BSA v roce 1956). Friendly soutěž pokračovala mezi oběma továrnami a v roce 1953 nové plemeno Triumph kole přijel s nástupem 149cc OHV teriér, který měl čtyři rychlostní jednotky převodovky (převodovka byla součástí je motor, spíše než samostatný) a vzhled její větší sourozenci. V 199cc tygřík následoval o rok později – v podstatě stejné jízdní kolo s větší kapacitou, ukázalo se masivně populární, a nakonec, po dvou letech, nahradil teriér.
V roce 1954 Tiger 110 byl zaveden. V podstatě ‚sports‘ člověka na 649cc Thunderbird dvojče bylo kyvné rameno zadní odpružení a větší přední brzdou. O dva roky později Johnny Allen stanovila nový světový rychlostní rekord na motocyklu (214,5 mph) na Bonneville Salt Byty pomocí 649cc Triumf motoru v modernizované vozidlo. Jeho rekord byl zamítnut, a to kvůli údajné časové rozvržení zařízení problémů, ale bylo poskytnout něco, že pro Triumph, stal by se nepostižitelná …

Přidáním pár karburátorů na T110 (což byla jedna možnost pro Tiger rozsahu na nějaký čas) a tuning motoru, Triumph, v roce 1959, vytvořil snad jeho nejslavnější kole, na T120, nebo to byl povolán, aby si připomněli Allen rychlost spuštění, v Bonneville. Samotná podstata café-racer ochladí Bonneville měl pravdu, spartánský vzhled a stejně jako je důležitější, výkonnost, aby šla s ní. Byl to opravdu zvláštní motocyklu a dorazila právě včas, aby mohl plně využít to, co bylo, aby se stala velmi zvláštní desetiletí …

Fotografie:Nahoře – Triumph tygříkUprostřed – Johnny Allen & rekord překonat týmDole – T120 Bonneville


1960 je – Obchodní boom, ale budoucnost je nejistá ..

60. bylo ukázat jako bájný desetiletí pro motocyklisty a Triumph v obecné měl vítěznou vzorce. V Bonneville byl fantastický úspěch – konečná sportovní dvojče v 60., aniž by otázka – a to jak ve Velké Británii a ve státech, konkurenci a úspěch v TT a Daytona zplodily celá plejáda modelů.

Bert Hopwood vrátil do Vítězství v roce 1961 jako ředitel, a to díky Turner snahy. Turner byl na odchodu do důchodu případně jako výkonný ředitel pro BSA skupina se v roce 1964 (ale zůstal ředitelem až 1967), ale ne dříve, než se dostal pohled z věcí, které přijdou po zájezdu do Japonska. Byl překvapený tím, schopnost japonské výroby v obrovských množstvích a rychlost, s nimiž by mohl výzkum, navrhování a výrobě kol na velmi vysoké úrovni. Nicméně, to bylo cítil, že by japonští vždy stavět malé motorky, což znamenalo, když všechny tyto nové motocyklisté chtěl více síly, které bych si koupit Britové.Ačkoli semena o katastrofě byly šité, v tomto okamžiku prodeje Triumph motocykly byly velmi zdravá. Šedesát procent všech výstupů šla na vývoz, které opustily 40 procent pro domácí trh a vývoj, nikoliv revoluce zůstal název hry. Harry Sturgeon, ex-MD z BSA skupina dceřiné společnosti, převzal od Turner v roce 1967. Nakonec se objevují zvěsti o japonské 750 nemůže být ignorována a jeseter know-how potřebné k jeho skupina šla proti této nové hrozbě. Jak se to stalo, Hopwood a Doug Hele byl pracuje tiše – a bez oficiální sankce – na tři válce 750. Tento návrh byl nucený přes fázi prototypu a stal Triumph Trident (T150) a BSA Rocket tři.

Fotografie:Nahoře – 1965 Triumph DaytonaDole – Edward Turner & Soichiro Honda


1970 je – Věci se zase k horšímu ..

V 1970 bylo ukázat katastrofální pro triumf. Sturgeon zemřel tři roky po nástupu Lionel kormidla a Jofeh nahrazuje ho – muž, který, stejně jako jeseter, byla na ‚venku‘ na podnikání. On to není dlouho a byl nahrazen, Brian Eustace. Řízení pro BSA skupina jako celek byl ve stavu tok, stále se měnícím a bez konzistentní strategii. Některé z produktů vznikajících taky byli trochu pochybovat, Ariel 3 byla dvě úderem-tři-kolové moped, sklopné, takže by mohla opřít do rohů se zadní kola zůstávají v kontaktu s vozovkou. Byla to katastrofa jak vyrábět a co se týče odbytu, a 2000000 domněle ztracené liber. Paradoxní je, že třemi válci motoru se ukázalo jako téměř neporazitelný na trati a závod v jeho ‚Slippery Sam‘ rouškou vyhrál Výrobní migraci TT pěti letech na klus z „71-’75, stejně jako mnoho Formule 750 závodů.V celém zdravému 60. zisku byl zasloužený, ale časy změnily. Díky tomu, že vnitřní zmatek, a rychlý pokrok v japonské továrny, Triumph byl v hluboké problémy s BSA skupina nahrávání ztráty 1971 £ 8.5m. O rok později £ 3.3m ztrátou byl vyslán, a to byla vážně ohrožena hledáme. V červenci 1973, v podporovaných vládou přesunout, byla založena nová firma – Norton-Villiers-Triumph. Proti přání triumfu pracovní Norton Villiers Triumph Triumph plánuje přesunout výrobu do továrnu na malé BSA Heath, Birmingham. V důsledku toho Meriden pracovníků uskutečnil sedět-in, který trval téměř dva roky. Je-li nakonec skončil v březnu 1975 zaměstnanci ‚Co-Operative byl zřízen pouze pro výrobu Bonneville v 750cc formě, a to především pro americký trh.

Ačkoli tam byly některé pozoruhodné kola vybudoval během tohoto období – v’77 Bonneville Jubilee Speciální a zvláštní T140D s cast kola – psaní byl na tovární zdi.Foto: 1975 – Alex George vyhrává Isle of Man TT na ‚Slippery Sam‘


1980 je – konec a nový začátek ..

V New Haven továrny zavřené dveře na začátku roku 1983. V hotovosti prostě musel vyběhnout a následnou likvidaci spolu s prodejem majetku firmy. V New Haven místě byla buldozerem v sutiny v’84 a domy. Zdálo se, jako na konci a Triumph, s tím, britský motocykl průmyslu. Ale naštěstí to nebylo. Nemovitosti: vývojář a sebehodnocení provedena-milionář John Bloor koupil Triumph jméno a nové, soukromě vlastněná společnost – Motocykly Triumph Limited – narodil.Původně Devon-založená firma Racing Náhradní díly (kdo měl předtím přednesli dílů pro Triumph) byly licenci k vybudování konečné inkarnace v Bonneville, hlavně aby Triumph marque naživu, zatímco nová společnost podle plánů Triumph návrat do světové scéně.

Od roku 1985, o tři dlouhé roky, Racing Náhradní díly postavena na ‚Bonneville USA‘ model jako Triumph předložené plány v akci celkem ticho a tajemství. Během této doby nový továrna byla postavena v Hinckley, Leicestershire. Do 1989 se objevují zvěsti byly v oběhu. Tento nový Triumfy by být zcela odlišné od těch, kteří odešli před – tří a čtyř motorů s vodou-chlazení, čtyři ventily na válec a dvoulůžkových režijní vačkové hřídele – jinými slovy, současná s tehdejší japonskou techniku. Jak Racing Náhradní díly prováděné se legenda, že byl narozen a moc levici, ve velmi odlišné éry, nové společnosti byla zaměřena na velmi dobré nejen tady a teď, ale také na budoucnost. Triumph opět silou, aby se počítalo s tím, s.Foto: Bonneville USA


1990 je – nové továrny, nové technologie, nové kola ..

Šest nových zbrusu nové motocykly Triumph byla odhalena na kole průmyslu a stiskněte v Kolíně nad Rýnem Show v září 1990. Založenou na dvou různých formátech motor, tyto modely – na unfaired Trident 750 a 900 trojčíslí, zájezdového-orientované Trophy 900 třílůžkové a 1200 čtyři a sportovně-předpojatý Daytona 750 třílůžkové a čtyři 1000 – zaměstnán modulární koncepci, což znamená, že mnohé části byly společné pro všechny. Důkladně v moderním provedení a technologie, byly dobře přijaty ve všech místnostech. V souladu se vyvinuly v době, kdy v’93 na Daytonas rostla v kapacity stává 900 třílůžkové a 1200 čtyři. Krátce po vítězství opět nosil jméno ‚Tiger‘ na jeho tank, se zaváděním z off road stylu 900cc třílůžkové, která vyhrála legií fanoušků pro svůj dlouho-legged schopností.

Ale to byl nástup Speed Triple, v roce 1994, že opravdu chytili tisk a veřejnost ‚představivost. Stejně jako chmelené-Up Thunderbird měl metamorfovaného do Bonneville v’50s tak nové Speed Triple zachycena kus kavárna závodník šik. Měla ton charakteru, spousta výkonu a surový vzhled, který byl právě na čase. Také měl své vlastní jedno-make závodě série, který zajišťoval, aby veřejnost viděla, co se Speed Triple byl schopen na závodní dráhu.

Stále rostoucí objemy znamenalo příležitost vyvíjet dál od modulární koncepci a v roce 1997 T595 Daytona byl zahájen na budoucí svět. Výdejní s karburátorů své zbrusu nové tří-válec motor používaný stavu techniky vstřikování paliva, který v té době byla rarita. Také podvozek byl zápas v podstatě veškerou produkci sportovní motorce k dispozici a jsou označeny Triumph schopnost nejen existovat jako výrobní jednotka, ale povede znovu. Následně paliva-vstřikován motor byl přijat k moci nová verze Tiger a Speed Triple, spolu s odhalení zbrusu nový sportovně-turistická zařízení – v Sprint ST.

Na konci dekády také viděla expanzi na Triumph výrobní zařízení s dokončeny práce na druhé Hinckley výrobních zařízení.

Fotografie:Nahoře: 1991 Daytona 1000Uprostřed: 1995 Speed TripleDole: 1997 Daytona T595


2000 je – na rušný start do deseti let ..Na samém počátku 21. století bylo svědkem Triumph budovat své 100000. kolo na Hinckley rostlin a uvolněte dvě zbrusu nové motocykly. V prvním pololetí, middleweight sportovní TT600, se setkal s japonským výrobcům přímo na jejich povrch. S 599cc palivo-vstřikován inline čtyři-válec motoru a podvozku, který vyhrál univerzální chválit TT600 byl a stále je, jen non-japonské soutěžících ve třídě. Snad ještě větší novinky pro Triumph bylo odhalení druhý nový model – v Bonneville. Je asociativní 790cc vzduchem chlazeny-paralelní dvojče, nové Bonnie kombinované vzhled, cítí a duše (dokonce udělil dnešní omezující hluk a emise zkoušky) z konce 60. legendární T120. Byl to okamžitý úspěch, a to nejen zde, nýbrž také – stejně jako předtím – v Americe. Tento křižník-styl Bonneville Amerika následoval tvrdý na své podrážky, speciálně navržená pro americký parazitování.

Stejně jako Triumph orientovat se v čase nadcházející sezónu, závod byl zdevastovaný, v této době ne bomby, ale oheň. V plamenech 15. března 2002 byl na úplné zničení podvozku a konečnou montáž linky a vstřikovacích oblasti. Stroj obchody, motor montáž oblasti a lakovny byly ovlivněny tím, vody, tepla a korozivní saze. Požár byl jedním z největších průmyslových požáry někdy se vyskytují v Británii a přestože kolo výroba byla zastavena po dobu šesti měsíců a nedostatku některých 20.000 stroje způsobily některé problémy, tam byl nikdy žádné pochybnosti o tom, že by Triumph, stejně jako předtím, vrať se. Téměř šest měsíců až v den, přestavěný továrna byla plně funkční.Brzy nato, v roce 2003 Mezinárodní Motorcycle Show v Birminghamu, v Anglii, čtyři-válec Daytona 600 supersports kolo bylo ukázáno veřejně vůbec poprvé. Vizuálně ohromující a stavu zabaleny s nejmodernější technologií, Daytona 600 je výsledkem tvrdé získal znalosti a zkušenosti, získané z TT600. Schulte, SANGSTER, Turner, Hopwood a cast z tisíců, které byly zapojeny do Triumph motocykly za posledních 100 let, by jistě schválí …

Fotografie:Nahoře: 2000 Triumph BonnevilleDole: 2004 Triumph Daytona 600

Chronologie

1984 – Nová společnost je založena a prací na nové modulární řady.

1988 – O 10 m² Hinckley web je zakoupili a výstavba zahájena.

1990 – První fáze projektu je dokončit závod a pre-produkce začíná.

Září 1990 – Svět zahájení prvních 6 modelů se koná v Kolíně nad Rýnem Motocykl Show v Německu.

ÚNOR 1991 – Výroba z Triumph 4-válec Trophy 1200 zahájena.

BŘEZEN 1991 – První motocykly jsou dodávány do Německa, následuje distribuce v Británii.

ČERVEN 1991 – První 3-válec modelů, 750 Daytona a 900 Trophy, jsou vyrobeny.

ŘÍJEN 1991 – Další vývozních trzích, jako je Holandsko, Austrálie a Francie získat své první motorky.

LEDEN-ČERVEN 1992 – Distributoři pro mnoho nových vývozních trzích, jako je Itálie, Španělsko, Švýcarsko a Japonsko jsou jmenováni.

ŘÍJEN 1992 – Triumph UK převzít dodávku z 5000. kolo vyrobené a Trophy 900.

ŘÍJEN 1992 – Na Daytona 900, Tiger a Sprint modely jsou zahájeny v Kolíně nad Rýnem Show, Německo.

LISTOPAD 1992 – Na 147PS Daytona 1200 je zahájena ve Show Birmingham, Anglie.

ÚNOR 1993 – Téměř 40 německých prodejců naleznete na Triumph továrně jezdit domů první Daytona 900/1200 modely, defying sněhu a ledu, aby zahájila nové modely.

BŘEZEN-KVĚTEN 1993 – Další vývozní trhy, včetně Švédsko, získá své první motorky.

ČERVENEC 1993 – Triumph UK převzít dodávku z 10000. kolo vyrobené a Sprint 900.

Září 1993 – Rychlost Triple Super a III jsou zahájeny v Pařížské Show, Francie uvedení line-up to 10 modelů.

LEDEN 1994 – Triumph launch in Canada at the Toronto Show. Triumph zahájí v Kanadě v Torontu Show.

ÚNOR 1994 – Vítězství je v plánu rozšířit své výrobní kapacity do příštího století jsou zajištěné udělení povolení pro novou továrnu na 40-m² stránkách.

BŘEZEN 1994 – Motocykly Triumph Amerika Ltd je usazen a plánování výnosů směrem k roku 1995 produktu na trh.

ČERVENEC 1994 – Motocykly Triumph návrat na motocyklu sportu s inaugurační ‚Speed Triple Challenge Race‘ v britské Grand Prix, Donington Park, Anglie.

ŘÍJEN 1994 – Triumph zahájit dlouho a toužebně očekávaná Thunderbird model v Kolíně nad Rýnem Show, Německo.Vítězství znovu-vstupuje do USA, dokončení jejich návratu do všech světových významných motocyklových trzích.Vítězství Francie převzít dodávku z 20000. kolo vyrobené a Sprint 900.

LEDEN 1995 – Zahájení činnosti Triple připojení oděvy a doplňky řady Triumph.

DUBEN 1995 – Motocykly Triumph UK zahájit Mobil Jeden Speed Triple Závod série.

ČERVEN 1995 – Motocykly Triumph USA zahájily transatlantického Speed Triple Challenge Závod série.Nové distributoři jsou jmenováni na Jižní Afriky a Singapuru.

SRPEN 1995 – Triumph Austrálie převzít dodávku z 30000. kolo vyrobené a Thunderbird.

Září 1995 – Kompletně přepracován a restyled Trophy 900/1200 a dobrodruh všechny nové modely jsou zahájeny v Pařížské Show, Francie.

Podle výsledků britského jezdce dokončuje 250 000 mil v jeho Trident 900 – rovnající se jedné cesty na Měsíc.

DUBEN 1996 – Triumph Austrálie převzít dodávku z 40000. kolo vyrobené a Trophy 1200.

Září 1996 – Triumph trh své vlastní Hinckley založena majitel klubu s názvem ‚Jezdci Asociace Triumph‘.Distributoři pro Malajsii a Thajsko jsou jmenováni.

ŘÍJEN 1996 – Zahájení omračování nové supersports kola se Speed Triple T509 a T595 Daytona, v Kolíně nad Rýnem Show, Německo.

LEDEN 1997 – Výroba z T500 řada modelů začíná. Jsou to většinou velmi toužebně očekávána triumfy stále vyrábějí.

BŘEZEN 1997 – Triumph UK převzít dodávku z 50000. kolo vyrobené, je Daytona T595.

KVĚTEN 1997 – Sanders dokončí stále nejrychlejší cestu kolem světa na motocyklu – 19930 mil v 31 days 20 hours on a Daytona 900. 31 dny 20 hodin na Daytona 900.

ZÁŘÍ 1997 – Thunderbird Sport a Sprint výkonného zahájené na Miláno Show, Itálie.

ŘÍJEN 1997 – Vítězství je zadána Motocykl Výrobce roku, které pro motocyklisty News.

LISTOPAD 1997 – Triumf USA jsou dodávky z 60000. kolo vyrobené a Thunderbird Sport.

BŘEZEN 1998 – A T595 vyhrává Pro Thunder závodě v Daytona Race Week.

KVĚTEN 1998 – Zaměřené na oba začátečníci a zkušení jezdci, nová Legenda TT je zahájen.

ČERVEN 1998 – Vítězství Francie převzít dodávku z 70000. kolo vyrobené a Trophy 1200.

ZÁŘÍ 1998 – Na Mnichov show, odhalí nový Triumph Sprint ST a zcela přepracovány Tiger.

LEDEN 1999 – Triumf amerických převzít dodávku z 80000 tis kolo vyrobené, je Daytona 955i.

DUBEN 1999 – Výstavba první etapy na Triumph je nového závodu začíná.

ČERVENEC 1999 – Na 90000 tis kolo rolích na výrobní lince – italský Speed Triple.

ZÁŘÍ 1999 – Zahájení Vítězství v nové víceúčelové sportovní motorku se Sprint RS, na Miláno show.

ŘÍJEN 1999 – Výstavba fáze jedné z nového závodu jsou kompletní a první produkční tým – svaru shop – přesune do svého nového domova.

LISTOPAD 1999 – Na toužebně očekávaný TT600 je odhalena v Mezinárodní Motorcycle Show, Birmingham

LEDEN 2000 – Továrna navazuje na 100000 tis kolo – o Lucifer Orange Sprint RS, určeného pro Itálie

1903 – Logo na první nádrž 1903 – Logo na první nádrž
1903 – První reklama 1903 – První logo
1905 – Logo (reklama) 1910
Výročí 10 let Výročí 20 let
       
1923 Reklama 1931
Nádrž 1933 Nádrž 1935
Nádrž 1937 Reklama 1950
Nádrž 1959 Nádrž 1975
Logo 1991 Logo  2005

Stabilimenti pre-Bloor
1915 – Coventry 1920 – Coventry 1930 – Coventry
     
1935 – Coventry 1939 – Coventry  
     
1940 – Nálet 1940 – Nálet 1940 – Nálet
 
1940 – Nálet 1942 – New Haven New Haven
     
New Haven – montáž New Haven New Haven
     
New Haven New Haven 70 léta 1974 – BSA Birmingham Trident výroba
 
1984 – BSA Birmingham 1984 – Demolice 1984 – Demolice
     
  1942 – 1983 – Pamětní kámen  

Hinckley továrna – před požárem
     
1993 – Kontrola kvality 1993 – Kontrola 1993 – Dokončovací nádrže
     
1993 – Kontrola 1993 – Obrábění 1994 – Plán továrny
     
1994 – Kontrola motorů 1994 – Controla hlav 1995 – Svařování rámů
     
1995 – Montáž motorů 1995 – Lakování 1995 – CHromování
     
  1995 – Kontrola hlav  

 
1995 – Automatizovaný sklad 1995 – Montáž 1995 – Test motorů
 
1995 – Závěrečná montáž 1995 – Dokončování plastů 1995 – Závěrečný test

 
 
       
1996 – Montáž motorů 1996 – Závěrečný test Balení (T-Sport)  
 
Balení (Daytona) Sklad Montážní dílna  
 
Hnací hřídel Svařování rámu Test motorů

Továrna HINCKLEY – Požár
       
15. března 2002 – Oheň ničí 80%      
     
       
       
       
       
Ůprava pozemku Připraveno pro rekonstrukci Souhlasem města k zahájení rekonstrukce  
 
Továrna Hinckley – rekonstrukce
       
19. květen 2002 – T2 24. květen 2002 24. červen 2002  
       
12. červen 2002 – T1 12. červen 2002 – T2 23. červen 2002  
       
27. červen 2002 08. červenec 2002 – T1 16. červenec 2002 – T1  
       
16. července 2002 – T2 20.červenec 2002 – T1 20.červenec 2002 – T1  
       
20. července 2002 – T1 29. července 2002 – T1 13.Srpen 2002 – T1  
       
15. září – T1 Start výroby Prosinec 2002 T1 Prosinec 2002 Q2  
       
Prosinec 2002 T1 Prosinec 2002 T1 Březen 2006  
 
Továrn Hinckley – Návštěva 16. KVĚTNA 2004
       
Před továrnou Hotové výrobky Sklad motorů  
       
Hlava Rocket III Prohlídka hlavy na Rocket III Montáž motorů  
       
Montáž motorů Montáž motocyklů Montáž motocyklů  
       
  Montáž motocyklů    
 
 
       
       
 

2007 (červen) – Zona pro expedici.
   
 
   

Vítězství na výrobu v Thajsku
Triumph má dva výrobní závody v Thajsku asi Bankog / Pattaya, ve stejné oblasti, kde ostatní významní výrobci mají výrobní zařízení ( BMW, Nissan, Ford, Toyota, General Motors, Chevrolet, Mitsubishi, Yamaha, Suzuki , Kawasaki a Mercedes). Původně se v tomto závodě vyrábí pouze komponenty (cca 50.000 ks / rok): rámy, výfukové rozvody a jiné viditelné na fotkách.(2006) hovoří se o rozšíření výroby do Thilandia, kde se shromáždili motocykly vybavené dvojče-motor pro trhy mimo Evropu.Teoretický maximální výrobní kapacita se odhaduje na přibližně 40.000 motocyklů ročně na dvou nových montážních linkách..Deset akrů půdy jsou k dispozici pro případné rozšíření výrobního provozu.

Kyvná vydlice Tiger (model 2005) Rám Bonneville, Thruxton
Rám Rocket III Kyvná vydlice Rocket III
Rám RS Kyvná vydlice Daytona 600 e Speed Four
Podsedlový rám Speed/Daytona 955 Výfukový svod Speed/Daytona 955
Výfukový svod Rocket III Nádrž Rocket III
Nádrž Rocket III Air box Rocket III